BSO

Reggekrummel heeft op eerste verdieping een lichte grote ruimte voor buitenschoolse opvang. Onze BSO biedt elke schooldag aan kinderen van 4-12 jaar leuke binnen- en buitenactiviteiten op onze boerderij. Zowel binnen en buiten kunnen de kinderen lekker spelen, knutselen, helpen dieren verzorgen, de moestuin onderhouden, vissen, onder begeleiding dingen maken, lekker ravotten of gewoon rustig aan doen. Ook is er een studeerkamer aanwezig waar kinderen zich even terug kunnen trekken wanneer er huiswerk gemaakt moet worden.

Wij zorgen voor vervoer van school naar onze opvang. De kinderen worden door onze eigen pedagogisch medewerkers gehaald met busjes en/ of een auto. Wij zorgen ervoor dat wij op school staan wanneer de school uit is. Met de desbetreffende school worden afspraken gemaakt over met name praktische zaken. In principe halen we kinderen van scholen uit Ommen, Lemele en Vilsteren. Vraag gerust naar de mogelijkheden.

Kijk voor meer informatie op: https://www.reggekrummel.nl/